poniedziałek, 11 stycznia 2016

Rozdanie noworoczne + WYNIKI / zamknięte

                                           Zestaw wędruje do Forthe Love :)

Czekam na mejla z adresem :)


Jak minął Wam noworoczny okres? U mnie było dośc pracowicie ale udało mi się wygospodarować kilka chwil na wybyczenie się - jeszcze dwa tygodnie laby i wracam na studia. Dobrze jest być w domu ale muszę przyznać, że już odrobinę tęsknię za miastem ;)
Przygotowałam dla Was rozdanie noworoczne, ot może ten zetaw kosmetyków umili Wam powrót do pracy na uczelnię ...


Do wygrania:
- szminka Melted Too Faced w odcieniu Melted Ruby 
- róż Natural Collection Rosey Glow 
- sypkie cienie do powiek bareMinerals: kindness i praise

Żeby wygrać wystarczy być obserwatorem bloga i odpowiedzieć na pytanie : Jakie masz plany kosmetyczne na 2016 rok? Reszta (FB KLIK, Instagram & Snapchat [liloddietteblog]) jest opcjonalna, ale punktowana oddzielnie.
Konkurs trwa od 11 stycznia do 1 lutego a zwycięzca zostanie ogłoszony w przeciagu siedmiu dni pod tym postem. Na mejla z adresem będę czekać trzy dni.


Dawno nie było u mnie rozdania i chyba lekko wyszłam z wprawy ale w razie jakichkolwiek wątpliwości dajcie mi znać :)

Powodzenia!


Zestaw wędruje do Forthe Love :)

Czekam na mejla z adresem :)


25 komentarzy:

  1. ooo cieni bareMinerals nie miałam, ale markę ostatnio poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: Nenka
    Odpowiedź na pytanie: W moich planach pojawiają się regularne zabiegi na twarz (szczególnie oxybrazja) a także wykorzystanie zapasów kosmetyków :)

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: NIE
    Lubię na FB: TAK (Marlena Łab.)
    Lubię na IG jako: TAK (marlenalabaj)
    Obserwuję na Snapchat : TAK (nenka23 - może wyświetlać się jako Marlena Łabaj)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: Justa
    Odpowiedź na pytanie: W moich noworocznych planach jest jeszcze większe dbanie o cerę, zainwestowanie w kosmetyki mineralne (głównie kosmetyczne, jeszcze niczego nie próbowałam, bo zawsze jest coś ważniejszego do kupienia).


    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: NIE
    Lubię na FB: jus bar
    Lubię na IG jako: TAK
    Obserwuję na Snapchat : NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Polly
    Odpowiedź na pytanie:
    Nie wiem czy to się liczy, ale moje plany kosmetyczne na obecny rok, to takie, żeby po narodzinach małej mieć czas i siły się malować, nakładać maseczki, malować paznokcie. Nie chcę zmienić się w zaniedbaną mamuśkę z zarośniętymi brwiami.:D Poza tym, chcę teraz więcej zużywać niż kupować.:)
    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie:NIE
    Lubię na FB: TAK (Paulina Pau...)
    Lubię na IG jako: TAK (zamrucz)
    Obserwuję na Snapchat : NIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: Eveline455
    Odpowiedź na pytanie: W tym roku chciałabym postawić na bardziej naturalną pielęgnację. Niestety ale nie czytam składu kosmetyków a to błąd, bo czasami moja skóra przez to cierpi ;/ Nie wiem czy uda mi się zrealizować to postanowienie w tym roku, gdyż moje zapasy kosmetyczne są dość duże :D Ale chciałabym także codziennie nakładać krem lub olejek na noc bo dość często o tym zapominam. Mam nadzieję że to mi się uda :)

    Udostępniłam informację o konkursie: TAK eveline455.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: Paulina Dominika
    Odpowiedź na pytanie: W 2016 roku chciałabym spełnić swoje kosmetyczne marzenie w postaci zrobienia wszystkich ważnych dla mnie kursów które przydałyby mi się podczas wykonywania zawodu jako wizażystka. Zbieram się do tego od kilku lat. Niestety brak pieniędzy uniemożliwia mi spełnienia tego marzenia. Oprócz podstawowego kursu marzę również o innych, które jak wcześniej wspomniałam bardzoby mi pomogły. Och! Planuje ównież, żeby wzbogacić swoją kolekcje kosmetyczną o wiele nowych kosmetyków na przykład tych które można u Ciebie wygrać. ;*

    DODATKOWO:
    Udostępniłam informacje o konkursie: http://itskosmetysia.blogspot.com
    Lubię na FB jako: Paulina Dominika
    Lubię na IG jako: kosmetysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako: Nadia
    Odpowiedź na pytanie: W tym roku chciałabym zapuścić długie zdrowe włosy. W grudniu specjalnie je po to ścięłam. Pozbyłam się rozdwojonych i słabych końcówek, aby spokojnie nad nimi popracować. Zamierzam nawet skończyć z prostowaniem, choć będzie trudno się od tego odzwyczaić.

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: Klaudia Cebula
    Odpowiedź na pytanie: W zeszłym roku postanowiłam sobie zbyt wiele, dlatego w tym postanawiam tyle co: być dla siebie dobrą i łaskawą oraz żyć w harmonii ze sobą

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: TAK https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/977258225685702
    Lubię na FB: TAK Klaudia Ceebula
    Lubię na IG jako: TAK klaudiacebula
    Obserwuję na Snapchat : NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako:Tadzik
    Odpowiedź na pytanie :
    Mam zamiar oszczędzać na droższe kosmetyki.Starać się zbierać na jakieś konkrety zamiast wydawać na jakieś chwilowe upodobania.W 2015 właśnie tak mój rok wyglądał,że pod wpływem chwili wydawałam pieniądze na tanie paletki,które się nie spisywały i żałowałam.Teraz mam pozapisywane strony i co chce na nich kupić na razie udało mi się kupić zestaw pędzli hakuro.I to mój sukces na miesiąc Styczeń.
    Dodatkowo:
    Udostępniam informację o konkursie:TAK!https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1015388035187223&id=100001481080420&pnref=story
    Lubię na fb: TAK jako Adrianna Oleksa
    Lubie na IG jako: Taak itsjustaspark3
    Obserwuję na Snapie: Tak jako adrianna0304(niedzwiedz)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: Pink Lipstick
    Odpowiedź na pytanie: Przede wszystkim dbac o swoją cerę, którą zaniedbałam :) Dawac jej więcej nawilżenia od wewnątrz jak i od zewnątrz :) Nie tylko kremiki i kosmetyki, ale też picie dużej ilości wody i koktajli :) Latka lecą, a ja nie chcę zmarszczek :D :D
    Obserwuję na insta jako: pinklipstickmua

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Immenseness
    Odpowiedź na pytanie: W tym roku mam w planach zapuścić z powrotem długie włosy i wrócić do naturalnego brązu. W grudniu mi odbiło (dosłownie) i ścięłam włosy na boba i pofarbowałam na ciemną czerwień :/ ostatnio zapuszczałam włosy na własny ślub, później zachciało mi się drastycznej zmiany i miesiąc po tej zmianie, ogromnie zatęskniłam za swoimi długimi włosami. Także muszę uzbroić się w cierpliwość, suplementację i aktywatory wzrostu :D

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: TAK - banerek na dole www.immenseness.pl
    Lubię na FB: TAK - Magdalena Łapczyńska
    Lubię na IG jako: TAK - immenseness
    Obserwuję na Snapchat : NIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako: Monetka M
    Odpowiedź na pytanie: W roku 2016 mam zamiar w końcu rozprawić się w kilkoma rzeczami. Przede wszystkim z tym najbardziej widocznym i odbierającym pewność siebie trądzikiem. Nie mam już nastu lat, a moje wszystkie poprzednie próby walczenia z tą przypadłością kończyły się wiaskiem (głównie przez mój słomiany, do wszystkiego, zapał). Wiem, że mogę poradzić sobie z tym problemem, bo już miesiąc regularnej pielęgnacji przynosi naprawdę genialne efekty :) Drugą kwestią jest ujędrnienie i nawilżenie skóry całego ciała. Muszę przyznać, że zawsze zapominam o balsamach, olejkach do ciała...No i po trzecie, będę kontynuować moją walkę o kręcone włosy :)

    Mam nadzieję, że uda osiągnąć mi się założone cele. Bo przecież to tylko trzy postanowienia (dla niektórych aż trzy) - a rok przecież ma 12 miesięcy...Powinnam zdążyć :D

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: TAK www.monetkahair.blogspot.com
    Lubię na FB: TAK Monetka Hair
    Lubię na IG jako: TAK panna_z
    Obserwuję na Snapchat : NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako: Forthe Love
    Odpowiedź na pytanie: W 2016 roku zamierzam uzupełnić swoją kosmetyczkę kosmetykami pielęgnacyjnymi ponieważ nie mam ich za dużo. Chciałabym również kupić sobie kilka nowych paletek.

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: NIE
    Lubię na FB: TAK Dominika Lew
    Lubię na IG jako: NIE
    Obserwuję na Snapchat : TAK

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako: Nely
    Odpowiedź na pytanie: W tym roku chcę ograniczyć kupowanie nowych kosmetyków i zacząć systematycznie zużywać zapasy. Chcę doprowadzić do takiego stanu, że będę mieć w zapasie 1, czy 2 żele, szampony, balsamy,... Szczególnie tyczy się to pielęgnacji, bo ze zużywaniem kolorówki wiadomo jak to jest, chociaż przydało by się zużyć ze dwie pomadki ;)

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: TAK http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: nr147
    Odpowiedź na pytanie: W tym roku chciałabym w końcu kupić sobie wymarzoną soniczną szczoteczkę do twarzy Foreo Luna, która przy mojej problematycznej cerze na pewno wiele by zdziałała.

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: TAK/ https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/auLSjyKagQn
    Lubię na FB: TAK/ Natalia Rzepka

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: TheEngelous
    Odpowiedź na pytanie: Moje plany kosmetyczne na rok 2016 to szereg zabiegów na twarz m.in. mikrodermabrazja diamentowa, peeling kawitacyjny, może peelingi kwasami itp. I chciałabym w końcu zakupić zestaw pędzli z Zoeva by móc nauczyć się pięknie malować oko...nie tylko dla siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako: Zoila B (albo zoila)
    Odpowiedź na pytanie: Kosmetyczne plany na ten rok? Wygrać ten konkurs, bo właśnie dokopałam się do dna w tym różu Rosey Glow :D! Ale tak na poważnie: chociaż nie wyznaję żadnych modnych teorii, nie jestem weganką, ekolożką, minimalistką i kim tam jeszcze (nie lubię etykietek), to jednak chciałabym przeorganizować swoje kosmetyczne życie. Kupować to, co jest niezbędne (a nie same zbędne rzeczy) i co będzie jednocześnie maksymalnie dobre dla mojej "urody" (powiedzmy) i jak najmniej szkodliwe dla szeroko rozumianego otoczenia :).


    Udostępniłam informację o konkursie: NIE
    Lubię na FB: NIE (chyba że liczy się jako strona :D)
    Lubię na IG jako: TAK - czasamikosmetycznie
    Obserwuję na Snapchat : NIE (mam konta na tym portalu :)).

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako: Ada Łagan

    Odpowiedź na pytanie:
    Na 2016 rok jak nigdy zaplanowałam sobie wiele rzeczy. Przede wszystkim większa dbałość o pielęgnację ciała, bo muszę przyznać, że często zaniedbywałam tą kwestię. Od początku tego roku regularnie po każdej kąpieli stosuję oliwkę na wilgotne jeszcze ciało i widzę już efekty nawilżenia, z czego jestem niesamowicie zadowolona. Po drugie postanowiłam zakupić domowy zestaw do wykonywania hybrydowych paznokci. Uwielbiam mieć zadbane i pomalowane paznokcie, ale rzadko mam czas żeby malować je zwykłymi lakierami które już po kilku dniach odpryskują i wyglądają nieestetycznie. Klasycznie jak co roku postanowiłam sobie także, że nie będę robić dużych zapasów kosmetycznych,a to co mi się nie sprawdzi od razu poślę dalej do przyjaciółek (zamiast niepotrzebnie trzymać i liczyć na to, że za miesiąc kosmetyk magicznie zmieni swoje właściwości i może jeszcze się sprawdzi). No i już ostatnie postanowienie to znaleźć sobie "pewniki kosmetyczne" do których będę mogła wracać po kolejnych nieudanych testach nowych produktów i co do których będę miała pewność, że to te najlepsze dla mnie i mojej skóry :)



    Dodatkowo:
    Udostępniłam informację o konkursie: NIE
    Lubię na FB: TAK- Ada Łagan
    Lubię na IG jako: TAK- laganka
    Obserwuję na Snapchat : TAK- krzycz_ada

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako:ciekawskann
    Odpowiedź na pytanie:mam zamiar odświeżyć swoją toaletkę, na pewno kupię kilka paletek sleeka i może słynne czekoladki, myślę również nad błyszczykami - tatuażami. Muszę je wypatrzec na ebay'u

    Dodatkowo
    Udostępniłam informację o konkursie: NIE
    Lubię na FB: TAK Ania Pate
    Lubię na IG jako: TAK pantera104
    Obserwuję na Snapchat : NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...