sobota, 18 października 2014

Catrice / Limitowana kolekcja Metallure

Nie da się ukryć, że coraz częściej zaglądam do szafy Catrice. Nie sięgam wtedy stricte po kosmetyki dostępne w sprzedaży regularnej bo najbardziej przyciągają mnie ich limitki. Tak było jakiś czas temu z kolekcją Le Grand Bleu i znowu kilka tygodni temu kiedy Le Grand Bleu zmieniła kolekcja Metallure. I mimo że wszystko było ładne przeprowadziłam ostrą selekcję i wybrałam te kosmetyki, które miały być najlepsze i najbardziej przydatne - rozświetlający bronzer i eyeliner/ coś wykończeniowego tusz do rzęs. Niestety podjęłam złą decyzję bo z tego duetu jestem zadowolona jedynie na jakieś 40%.




Rozświetlający bronzer występuje tylko w jednym odcieniu, C01 Shimmer Shade (ok.20zł/9g). Wypiekany, delikatny brąz z dużą dozą miedzianego, lekko różowego złota o mocno metalicznym wykończeniu. Bardzo mocno napigmentowany i przez to trzeba bardzo, ale to bardzo uważać przy aplikacji. Bez wątpienia Shimmer Shade wygląda na twarzy intrygująco, jednak widziałabym go w kolekcji na lato, bardziej pasowałby do opalonej twarzy.



Na twarzy trzyma się cały dzień, a mówiąc cały dzień mam na myśli 9h+. Jeżeli przeraża Was jego spora gramatura, nie martwcie się, wystarczy raz upuścić ten bronzer a pozbędziecie się ponad połowy.



Eyeliner i top coat do tuszu do rzęs dostępny jako C01 Dazzling Dark (ok.15zł) jest tak samo kiepski jak powyższe zdjęcia. Nałożony rzęsy skleja je, jest rzadki, tworzy grudki, bardzo długo zasycha. Jak już zaschnie ciężko to coś zmyć. Nieważne czy zaaplikowany na tusz do rzęs czy solo. Jako eyeliner jest jeszcze gorszy. Użyłam go raz i nigdy więcej. Rozlał się na powiece i sprawił, że niewiarygodnie się kleiła. Za każdym razem kiedy otworzyłam szerzej oczy czułam jak się lepiły. Niestety nie miałam wtedy możliwości zmycia makijażu i cały dzień chodziłam z przymkniętymi oczami. Słodko, prawda? Ale to jeszcze nie koniec. 
Sam eyeliner kupiłam skuszona pozytywnym doświadczeniem z podobnym eyelinerem z L'Oreal. Zatopione w nim drobinki sprawiają, że widzę jak moje oczy błyszczą. Z Catrice miało być tak samo. Niestety okazało się, że drobiny są bardzo ordynarne i nie dają spodziewanego efektu. 
Zmywa się koszmarnie. Kruszy się, zmywa kawałkami. Ciężko w ogóle to zmyć. 
Jak można było wypuścić na rynek takiego bubla?




19 komentarzy:

  1. Szkoda ze ten eyelinero maskara to taka masakra. A bronzer śliczny <3 ale faktycznie wykończenie jego na lato ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. eyeliner straszny :/
    ale ten bronzer jak dla mnie jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnybronzer, ale zdecydowanie nie na teraz. No chyba, że na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka linerów z niemieckich marek i niestety wszystkie wypadają przeciętnie. Ciekawą kombinację zastosowali w tym przypadku, nie spotkałam się jeszcze z połączeniem tuszu oraz linera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że taki bubel z tego eyelinera. Jednak co do eyelinerów z Catrice to nie mam szczęścia bo one dla mnie są jak atrament - nie do zdarcia dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten bronzer mnie skusił :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bronzerów nie używam. Szkoda, że ten drugi produkt jest taki słaby :(. Dzięki za recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bronzer ladnie wygląda:) Szkoda że eyeliner nie jest za ciekawy .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bronzery to nie moja działka, ale ten tusz i eyeliner w jednym maziałam na ręce i faktycznie bardzo złe zrobił na mnie wrażenie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bronzer jest super, jak dla mnie to nawet mółby robić za róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny bronzer :) chociaż jak dla mnie za dużo połysku, mam cerę mieszaną, świece się w strefie T, a po użyciu tego bronzera wyglądałabym jak bombka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. spodobał mi się kolor tego eyelinera, a w zasadzie te błyszczące drobinki :) szkoda, że jakość jednak do niczego ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Catrice i taki bubel? Hmmm.....
    A bronzer ładny, ale faktycznie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Catrice niestety czasami wypuszcza takiego bubla. Część kosmetyków lubię, a część do niczego się niestety nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kombinowanie nie popłaca przy łączeniu tuszu do rzęs i eyelinera ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...