czwartek, 10 kwietnia 2014

Ostatni dzień rozdania

Te dwa tygodnie od ogłoszenia rozdania minęły jak z bicz trzasł! Wczoraj obchodziłam kolejne osiemnaste urodziny a zgodnie z umową dzisiaj jest ostatni dzień na zgłoszenie się do rozdania z kosmetykami Soap&Glory!

Jeżeli masz na nie ochotę a jeszcze się nie zgłosiłaś zapraszam do kliknięcia tu KLIK




                                                                                        Buziaki, 
                                                              Gosia




13 komentarzy:

  1. Ja zgłosiłam się i chyba oszalałabym z radości gdybym wygrała! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja życzę Wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione najlepsze zyczenia :) a dzisiaj Gosie mają imieniny więc ja jako Twoja imienniczka życzę Ci wszystkiego naj i sobie także :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj Gosie nie maja imienin , Magdy maja xd :D

      Usuń
  4. czekam niecierpliwie wyników.Fajnie by było wygrać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłosiłam się już dawno:D czekam na wyniki;) jeszcze nigdy nic nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki oczywiście za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zgłosiłam się wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na wyniki :D bo marzą mi się te produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;) czekamy na wyniki:D przydałyby mi sie takie cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatem spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe Ci przesyłam :) Aby spełniły się Twoje najskrytsze marzenia (te kosmetykowe również :D ) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...