czwartek, 6 czerwca 2013

Jak umilić sobie czas pod prysznicem? - Asquith&Somerset

Kosmetyki w TK Maxx to często małe perełki dostępne do kupienia jedynie w małych ilościach i nie w każdym sklepie ale chciałam się podzielić z Wami moim małym odkryciem, mydłem do ciała o zapachu mandarynki i bergamotki Asquith&Somerset.
Z założenia jest to mydło peelingujące z kwiatami nagietka, który jest zatopiony w mydle. Niestety, zdzierania nie zauważyłam ale i tak to mydło bardzo uprzyjemniało mi czas pod prysznicem.


 Nie będe się o nim rozpisywać bo dobrze myje, jest wydajne i nie mogę powiedzieć o nim złego słowa. Ale, dziewczyny, ten zapach! Nie jest mdły, jest bardzo przyjemny, długo pozostaje na ciele i w łazience. Reszta domowników też upodobała sobie to mydło i zostało zużyte w ekspresowym tempie. Zapach to nie jedyna zaleta tego mydła. Ono nawilża! I to jak. Nie musiałam używać żadnych balsamów do ciała czy innych nawilżaczy.

Widziałam kilka innych wariantów zapachowych tego mydła i chętnie się na nie skuszę jeżeli tylko je spotkam. Polecam Wam to mydło, mam nadzieję, że uda Wam się je spotkać na Tk Maxxowej półce - bo
jest świetne!

Często znajdujecie w TK Maxxie takie perełki?

                                                                                                        Buziaki,
                                                                                                        

28 komentarzy:

  1. Bajeranckie, nigdy d tej bpory sie z nim nie spotkałam.
    Ciekawei sie prezentuje no i jest jakąs alterntywą ioderwaniem od nudy podczas kąpieli :D
    Pozdrawiam - cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mam bardzo daleko:( więc mogę poszperać raz na jakiś czas, ale tego jeszcze nigdy nie znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go poszukać w TkMaxxxie, uwielbiam tam polować na kosmetyczne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jak ja dawno nie byłam w TkMaxxie!
    Podoba mi się to mydełko, może uda mi się je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie mydełka i zawsze ślinie się na ich widok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mieszkam w hrabstwie somerset :D:D a co do mydelka - wyglada kusząco i nie watpie, ze takie nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę zacząć częściej szperać po TK Maxie, bo jeżeli pachnie, nawilża i zapach utrzymuje się na skórze to dla mnie ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne mydełko , przyznam się szczerze że juz dawno używałam takiego tradycyjnego mydła pod prysznicem ;) To wygląda fajnie no i jeszcze jak zapach się długo utrzymuje to juz całkiem bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O przypomniałaś mi, że muszę się wybrać na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ciagle nie podrodze T :( ale rzeczywiscie mozna tam zapolowac:) fajnie to mydelko wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam te mydełka w TK Maxxie ślicznie pachną no i ta mydelniczka też fajny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię mydeł, bo zwykle STRASZNIE przesuszają mi skórę, nawet te, które mają ją nawilżać. Jestem bardzo ciekawa, czy z tym jest inaczej... Gdybym tylko na nie gdzieś trafiła, na pewno kupię - nawet jeśli pod prysznic wciąż będę wolała żele, może chociaż przy myciu rąk nawdycham się ładnego zapachu ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj chciałabym, niestety się z nim nie spotkałam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne to mydełko, z pewnością ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda sympatycznie, bergamotka to pewnie super pachnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam naturalne mydła, działają rewelacyjnie, i mają bardzo wiele zastosowań, bo można nimi myć ciało, twarz, a nawet zmywać nimi makijaż, no i do higieny intymnej również świetnie służą.
    Tego mydełka nie znam, stosuję Alep`owe ( właśnie skończyłam z mydło Alep kofeiną )a także Feniqia, peelingujące Savonerię, Gaiia, tyle że kupuję przez internet w Biolanderze, nie mam TkMaxxxu u siebie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mi się to mydełko podoba. Takie inne od tych zwyczajnych, aż z przyjemnością by się używało:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało ślicznie pachnieć jak tak domownicy się "dobrali" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za mydłami w kostce. Nie mam też dostępu do tego sklepu, więc raczej nie kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bym chciała takie mydełko, ale u mnie go nie była... A co do perełek to kilka razy widziałam paletki cienia znanych firm w całkiem ciekawej cenie, ale jakoś nigdy się na nie nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku musi pachnąć obłędnie :D często szukam tam "perełek" jesli chodzi o prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dlaczego nie można poczuć zapachu przez ekran komputera?! to nie fair :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...